BV Holding

Spółka BV Holding powstała z połączenia działalności gospodarczych prężnie funkcjonujących na rynku lokalnym i ogólnopolskim, których oferta nastawiona była na świadczenie usług z zakresu marketingu online i offline.

Z biegiem lat każda z działalności wyspecjalizowała się w jednym lub kilku kanałach promocji, takich jak: marketing w wyszukiwarkach i programowanie serwisów internetowych, marketing w mediach społecznościowych czy poligrafia.

Dzięki wybudowaniu silnych relacji biznesowych między właścicielami mniejszych przedsiębiorstw udało się stworzyć holding marketingowy, co zaowocowało zupełnie nowymi perspektywami.

Przyjęliśmy model biznesowy, w którym rozwijamy działy-marki, tworząc zespoły specjalistów z powiązanych branżowo obszarów. Model biznesowy holdingu marketingowego zakłada stworzenie w niedalekiej przyszłości spółek zależnych z wyodrębniających się marek: BV Code, BV Digital, BV Print, BV Creative, BV Events.


Dowiedz się, jak działamy

1 Analiza

W pierwszej kolejności zbieramy najważniejsze informacje, które są kluczowe do podjęcia właściwych decyzji związanych z każdym realizowanym przez nas projektem. Od ponad 10 lat mamy przyjemność pracy z Klientami działającymi w zróżnicowanych sektorach i branżach. To właśnie doświadczenie pozwala nam w sposób odpowiedzialny realizować rozbudowane kampanie reklamowe online i offline.

Właściwie pozyskane informacje minimalizują ryzyko popełnienia błędów niezależnie od specyfiki potrzeb naszych Klientów. Analiza to kluczowy etap otwierający proces realizacji projektów - zarówno typowo wykonawczych, jak i tych bardziej złożonych.

Bazując na naszym bogatym doświadczeniu i szerokich możliwościach wdrożeniowych przygotowujemy najbardziej wartościowe rekomendacje rozwiązań, które następnie sami realizujemy.

2 Strategia

Biorąc pod uwagę specyfikę dzisiejszej komunikacji marketingowej - jej wielokanałowość, rolę mediów online i ich niejednorodną dynamikę - coraz większym wyzwaniem staje się utrzymanie spójności przekazu i wiarygodne wyróżnienie się spośród konkurencji.

Podobnie sytuacja wygląda z punktu widzenia drugiej strony - odbiorców takiej komunikacji. Wszystko to powoduje, iż choć marki mogą bombardować klientów z każdej strony, zdecydowanie trudniej jest im zostać zapamiętanym i zająć w umyśle odbiorcy ściśle określone i pożądane miejsce.

W takim wypadku naturalnym krokiem jest stworzenie strategii marki, która stanowi dokument nadrzędny dla wszystkich innych działań komunikacyjnych, niezależnie od kanału (online / offline). Strategia gromadzi i uspójnia to, co często istnieje tylko i wyłącznie w głowach założycieli firmy.

3 Branding

Przekaz reklamowy musi być spójny i skierowany do konkretnej grupy docelowej, tylko wtedy istnieje szansa na efektywne przeprowadzenie działań promocyjnych produktów czy usług.

Z naszych doświadczeń wynika, że dbałość o spójność przekazu reklamowego nie należy do mocnych stron wielu przedsiębiorstw. Bardzo często obserwujemy dużą niechęć właścicieli firm do przeprowadzania kolejnych działań promocyjnych z uwagi na niską skuteczność tych realizowanych dotychczas.

Przy wprowadzaniu na rynek zupełnie nowych marek konsekwentnie dbamy o spójność przekazu reklamowego, ale równie często podejmujemy działania brandingowe dla marek o wieloletniej historii - nie boimy się zmian na lepsze.

4 Kreacja

Nasz solidny i doświadczony zespół kreatywny łączy w sobie zarówno talenty twórcze, umiejętności rzemieślnicze jak i wiedzę marketingową. Ta mieszanka zapewnia najwyższą jakość realizowanych projektów, które często stanowią filar i podstawowy składnik kampanii przeprowadzanych w kanałach online i offline.

Dzięki zespołowej pracy specjalistów możliwa jest wymiana pomysłów i niespotykana w innych warunkach elastyczność w realizacji założeń projektowych. Szerokie kompetencje członków zespołu gwarantują spójność kreacji, bez względu na medium, w którym zostanie opublikowana.

Tworzymy projekty zarówno dla sieci web, na potrzeby kampanii sponsorowanych, ale również druku i reklamy zewnętrznej. W procesie kreatywnym dbamy o najmniejsze detale, zwracając szczególną uwagę na aspekty techniczne i wymagania konkretnego medium.

5 Wykonanie

Każdy proces, tak kreatywny jak i analityczny, wieńczy etap odpowiedzialny za wdrożenie, kiedy to przygotowana strategia, rozwiązania i kreacje nabierają realnego kształtu. Naszym znakiem rozpoznawczym jest dbałość o najmniejszy szczegół wykonania oraz bezkompromisowe podejście do jakości.

Lata doświadczeń nauczyły nas, że mimo skrupulatnego planowania i analizy, często niemożliwym jest uniknięcie problemów w procesie wytwórczym. Wówczas, w porozumieniu z Klientem, skupiamy się na jak najszybszym i efektywnym ich rozwiązaniu.

Etap wdrożenia to nie tylko przygotowanie kodu programistycznego, obsługa kampanii online czy przygotowywanie rekomendacji, to także obsługa klienta, która jest dla nas priorytetem, i którą realizujemy na najwyższym poziomie. Potwierdzają to wybudowane przez lata trwałe relacje biznesowe.

Online

W trakcie realizacji kampanii online dbamy o wysoki wskaźnik docelowego zwrotu z nakładów na reklamę (ROAS). Śledzimy przebieg kampanii i monitorujemy, czy jej założenia są realizowane w sposób skuteczny. Gdy zachodzi potrzeba, rewidujemy cele, tworzymy rekomendacje, zmieniamy przebieg kampanii - dostosowujemy się do specyfiki medium i zawsze działamy w sposób dynamiczny.

Nasze solidne podstawy marketingowe, analityczne i techniczne wyraźnie pomagają w zwiększeniu efektywności kampanii realizowanych w kanałach organicznych wyników wyszukiwania, kampanii sponsorowanych oraz mediach społecznościowych.


Offline

Niestraszne nam wyzwania technologiczne, przy których realizacji czujemy się jak ryba w wodzie. Wieloletnie doświadczenie pozwala nam w sposób efektywny i terminowy realizować nawet najbardziej wymagające projekty.

Wiedzę specjalistyczną wykorzystujemy, by w sposób profesjonalny doradzać naszym Klientom przed i w trakcie realizacji zleceń poligraficznych. Pozwala to uniknąć niskiej jakości wydruków i błędów technologicznych.

Realizujemy zarówno druk wysoko jak i niskonakładowy, zawsze dbając o najwyższą jakość.

Nasz zespół

Przyjęliśmy model biznesowy, w którym rozwijamy działy-marki, tworząc z powiązanych branżowo obszarów zespoły specjalistów. Dzięki temu “pod jednym dachem” możliwy jest przepływ wartościowego, specjalistycznego know-how. Dodatkowym atutem naszej koncepcji jest stworzenie warunków dla kształtowania się silnej struktury zespołów wraz z wyodrębnianiem pośród nich naturalnych liderów. Kładziemy także nacisk na stały rozwój kompetencji naszych pracowników.

Założycieli i pomysłodawców marki BV Holding łączy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu własnych przedsiębiorstw, ale także w pracy etatowej dla agencji reklamowych. Dzięki temu z powodzeniem udaje się realizować zaprezentowaną powyżej koncepcję biznesu zorientowaną na ludzi. Dla nas ludzie to największy kapitał przedsiębiorstwa.

Nasi Klienci

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez BV Holding Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach 40-159, ul. Jesionowa 15, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000675013, moich danych osobowych otrzymanych przy użyciu plików "cookie". Wyrażenie zgody jest dobrowolne, przyjmuję do wiadomości, że w dowolnym momencie mogę wycofać tę zgodę, a jej wycofanie nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, które zostało wykonane na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem. Wyświetl pełną treść zgodyZamknij +